...AKU DI USIA 22 THN..(1986-2008)

Alhamdulillah, dgn rahmat & limpah kurniaMu Tuhanku Yang Maha Agung, hari ini 10 Julai 2008, genap sudah 22 tahun usiaku. Maka genap sudah 22 tahun aku hidup di duniaMu Ya Allah..Engkau berkatilah dan rahmatilah perjalanan hidupku Ya Allah...Hamba memohon padaMu agar dipanjangkan usiaku agar dptku meneruskan perjalanan hidup ini untuk terus mencari keredhaanMu serta merasai nikmat kurniaanMu Ya Allah. Engkau ampunkanlah segala dosa & kesalahnku samaada yg aku lakukan dlm keadaan sedar ataupun x sedar.

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim...Engkaulah Yang Maha Mengasihi...berkatilah umur & usiaku, berkatilah segala ilmu yang telah dan akan Engkau kurniakan pdku, berkatilah rezeki keluargaku,berkatilah segala usahaku untuk menuju ke jalan yang diredhaiMu, agar aku akan tergolong di kalangan hambaMu yang sentiasa beiman dan beramal soleh dan tergolong di kalangan ahli SyurgaMu ya Allah...

Ya Allah Ya Rabbal Alamin...Engkau permudahkanlah segala urusanku baik urusan dunia mahupun urusan ke arah akhiratku, dorongkanlah hatiku ini utk setiasa beriman & bertaqwa hanya pdMu Tuhan Yang Maha Agung, Engkau kurniakanlah aku kebahagiaan, keselamatan dan kejayaan dunia akhirat..

Ya Allah, kurniakanlah aku masa depan yang cerah dan penuh keberkatanMu, moga aku akan menjadi anak yang solehah, panjangkanlah usiaku, aku pohon padaMu agar aku akan mencintai hamba yang sentiasa mencintaiMu dan semoga dgn mencintainya akan meningkatkan lagi kecintaanku kpdMu Ya Allah..ku mohon Engkau kurniakanlah aku jodoh dgn org yang soleh.. sesungguhnya hanya pdMu tempat aku memohon pertolongan..

Buat mak dan ayah yg kusayangi dan dihormati...sesungguhnya kasih sayang dan segala pengorbanan mak dan ayah hanya Allah Taala yg mampu membalasnya.. Ampunkanlah segala kesilapan yg pernah anakanda lakukan...semoga mak dan ayah akan sentiasa mendoakan kesejahteraan, kejayaan dan kebahagiaan anakanda untuk terus menjadi muslimah yang cemerlang dunia akhirat dan agar anakanda dapat meneruskan perjalanan di alam fana ini dgn limpah rahmat Yang Maha Esa.

Terima kasih juga kpd semua guru2 yg pernah mendidikku, buat semua adik beradik yang tersayang...kak da sayang kamu semua, buat semua sahabat handai dan semua insan yang mengenali diri ini, insan yang kerdil...

...SYUKRAN...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..hiburan mendidik jiwa~

~pENYu di gANu kITe~

..::bEAuty & LoVE::..

..::bEAuty & LoVE::..