Alhamdulillah Ya Allah....ku panjatkan syukur padaMu

Sudah lama rasanya ana tak tulis & update blog ni....sesungguhnya Allah SWT sahaja yg Maha Mengetahui how ana begitu bz semenjak 2 menjak ni....namun, alhamdulillah, syukur trhdp Illahi krn sume brjalan dgn lancar even sometimes ana rasa tensen sesangat...(+_+) ...

Axtually, ana baru jer lps submit asigment inter cultural comm....semalam langsung x tdo, ana wif coursemate, waheda...alhamdulillah sekali lagi kerana berkat kesabaran, kesungguhan n ke'punctual'an ana n rakan2 (milah, waheda, nurul & fanina) dpt juga siapkan asgment 2... hopefuly en.hafiz bg markah tinggi... (we did all da best) mana x nya, slalu sgt jpe en.hafiz psl asgment ni, n tiap kali jpe en.hafiz mesti ada yg x kena, byk kali kene leter...but all da things ana jadikan penaik semangat n da new things yg amat bermakna...thanks a lot en.hafiz.. alhamdulilah Ya Allah...

stakat ni dulu utk kali ini...ana ada something yang lebih important yg nak didahulukan...

Ya Allah Ya Tuhanku, sesungguhya alhamdulillah aku amat bersyukur di atas segala rahmat dan kurnianMu ke atas hambaMu insan yang kerdil ini Ya Allah. Aku pohon padaMu Ya Allah, Engkau permudahkanlah segala urusanku, jadikanlah aku hari ini lebih baik dari hari semalam. Ya Allah, Engkau tetapkanlah imanku, semoga aku akan sentiasa menjadi hambaMu yang bersyukur dan sentiasa beramal soleh Engkau golongkanlah aku di kalangan hambaMu yang soleh serta jadikanlah aku sebagai anak yang solehah Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim... Amin Ya Rabbal A'lamin..


nasyidees_

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..hiburan mendidik jiwa~

~pENYu di gANu kITe~

..::bEAuty & LoVE::..

..::bEAuty & LoVE::..